کد خبر 116107
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸

تیم فوتبال لیون فرانسه چند روز پیش در فینال جام حذفی نه تنها فاتح این جام شد و هوادارانش را خوشحال کرد بلکه با پیراهنی وارد میدان شد که همه را شگفت زده کرد.

 به گزارش مشرق، تیم فوتبال لیون فرانسه چند روز پیش در فینال جام حذفی نه تنها فاتح این جام شد و هوادارانش را خوشحال کرد بلکه با پیراهنی وارد میدان شد که همه را شگفت زده کرد. درواقع شرکت آدیداس به همراه این باشگاه پیراهنی برای بازیکنان لیون طراحی کرده که سه بعدی است و لوگوی این باشگاه به صورت برجسته مشخص خواهد بود.


به گزارش «کرونوفوت» این پیراهن مثل فیلم های سه بعدی است که بدون استفاده از عینک مخصوص، برجستگی آن قابل رویت نخواهد بود.

آدیداس پیش از فینال جام حذفی این پیراهن و عینک های مخصوص آن را (که یک شیشه اش قرمز و شیشه دیگرش فیروزه ای) است به بازیکنان لیون داد تا آنها جلوتر از بقیه شگفت زده شوند. نکته قابل عرض درباره این فناوری جدید اینکه عینک های سه بعدی ساخته شده هم توسط شرکت آدیداس فراهم شده که به بینندگان تلویزیونی و همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه اجازه می دهد از این ابتکار جدید لذت ببرند.

گرچه این نوآوری طرفداران زیادی دارد ولی چند منتقد هم پیدا کرده است؛ فلوران دلیژیا یکی از خبرنگاران فرانسوی در این باره می گوید: «عادت نکرده ایم که سه بعدی را به غیر از سینما و تلویزیون در جای دیگری هم تجربه کنیم با این حال لذت دیدن این پیراهن به مدت 2 دقیقه برای همه جذاب خواهد بود؛ چراکه بعید به نظر می رسد کسی بتواند این جذابیت را 90 دقیقه تحمل کند و از رنگ های دیگر زمین بازی و البته خود بازی غافل شود؛ هر چند که به نظر می رسد در آینده این تکنولوژی پیشرفت هم خواهد کرد».

آدیداس این ابتکار جدید را در پیراهن سوم لیون برای فصل 2013-2012 به کار گرفته و باشگاه لیون هم اعلام کرده در رقابت های اروپایی حالا چه لیگ قهرمانان اروپا و چه یورولیگ از این پیراهن استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت لیون این پیراهن 5 روز است که در بوتیک های آدیداس عرضه شده. قیمت پیراهن های بزرگسال 80 یورو و پیراهن هایی که برای رده سنی جوانان طراحی شده 65 یورو است.

منبع: تماشا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس